Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2006 11:50 - Ужас, радиоводещите ги е напекло!
Автор: radost4e Категория: Други   
Прочетен: 2576 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Седя си на работа и слушам радио. Имам един малък технически проблем - работното ми място се намира в "дупка", както се изразява един известен във Варна доцент по комуникации. В резултат на това в един момент изчезва моето любимо радио БРАВО и се налага да слушам разни други радиостанции, включително в най-лошия случай турски и румънски. Там специално музиката е 6 - най-новите световни хитове. Лошото е като почнат да говорят на турски. НО... днес се замислих дали не е по-добре да си седя на комшийските радиостанции. Понеже по родните ме засипаха с простотии, сякаш съм пуснала радио вариант на "Господари на ефира". Най-много се учудих на Дарик радио. никога не съм го слушала редовно, но незнайно защо си мислех, че това е една сериозна радиостанция. Дано да е само заради жегите и силното слънце тази седмица, защото за два дни чух доста неща, които дълго време ще цитирам като пример за това как не трябва да се прави радиопредаване. "и сега нека поговорим за нашия най-краен северозападен край..." "опиши ни някоя хубава Нишка сянка..." Днес, 18 август, в 10:55 имаше много подробен репортаж от "столицата на секстуризма - Сандански" и как проститутките там сами си избират клиентите. Вчера, в периода 16:30 - 17:00 имаше безумна рубрика за диети. Ето и една от диетите: " Секс и ябълки. Ако не помага, спираш ябълките и продължаваш диетата...". Мога само да си помисля, че Дарик радио излъчва от някоя градинка и ги е напекло слънцето. Нямам друго оправдание!


Тагове:   ужас,   напекло,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu - Хе
18.08.2006 11:57
Хехехехе. Аз съм фен на Витоша. Те само простотии ръсят по цял ден.
цитирай
2. filip - :))
18.08.2006 12:09
Хахахаа, какви далеч по-фрапантни неща могат да се чуят от Бургаския ефир и радиото на РН медиа груп :) То се казва МАЯ, аз йу викам МАРА :) може наи9стина да ги е напекло във варненската редакция. Да сме благосклонни - отпускарски месец, отпускарско време, не му се бачка на народа :)
Аз пък си слушам РЕТРО - климатика работи и нямат проблеми :)
Между другото някои радио-водещи бачкат активно и през лятото: http://www.erogance.net/news/index.php?bl=true&n=929&t=n
Похвално! :)
цитирай
3. анонимен - awgust
18.08.2006 12:31
е месец за отпуски в дарик са на странна програма поради липса на хора.що не слушаш през компа радио?
цитирай
4. noir - -= N =-
18.08.2006 13:02
Радио през нета мачка! :) Ама няма достатъчно качество, ужасно. Иначе отиваш на predavatel.com и си избираш. Има ги Секви :) А Дарик са изпушили отдавна, няма спор. Пускаш си Радио-1 и се кефиш!
цитирай
5. анонимен - rock radio
18.08.2006 13:05
Хехе, аз пък слушам Тангра Мега Рок през нета и нямам никакви проблеми. Следобедният водещ е на море, което значи, че получваме 8 часа фън с Васил Върбанов. И яка музика, разбира се.
цитирай
6. radost4e - :)
18.08.2006 13:59
@filip
Тя Елзичка си е лудичка по рождение, и е Козирог, трудно можеш да й попречиш на работата и ентусиазма

@ анонимен
Не ме дразни, моля те, на тема "радио през нета", понеже ми е слабичък служебния компютър.
А и не мисля, че отпуската на едни хора е причина за тотална липса на здрава мисъл в главите на тия, дето ги заместват. Не може заради една отпуска да си позволиш подобни неща, това все пак е имидж на медиата.
цитирай
7. filip - :))
18.08.2006 18:09
Дарик опредлено не са изпушили :) А колкото до РАДИО 1 - какво да им се кефим: научихме им репертоара наизуст :) Вместо "Тук всяка песен е хит" може да сложат "тук всяка реклама става хит"(защото се върти по 100 пъти на ден :)
цитирай
8. fiter - darik sa neturpimi
18.08.2006 19:57
...s tqhnoto sportno show.
Kak ste igraete? naprimer,
Zavisi kak shte izlezem.:otgovor tova
Kak da gi slusham?
Slusham gi shtoto sum v marshrutkata i vednaga se oglejdam, che ima poveche jeni deto sa na tema futbol i te kato men??!
цитирай
9. radost4e - Аз като съм луда на тема волейбол...
22.08.2006 23:18
И трябваше да слушам коментари по радиото... това е едно от най-изнервящите неща. Лошото е, че правя сравнение с това да съм пред радиото и да съм в пълната зала :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910892
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930