Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2006 23:17 - Нали ме познаваш?
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 5693 Коментари: 29 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Нали не очакваш
да плача за теб,
дори да заминеш далеч.
Нали не мислиш,
че си незаменим?
Друг ще намеря,
по-добър и по-нежен
от тебе...
Нали ме познаваш -
луда съм колкото
два урагана
и три летни бури!
Ще отвея спомените
далече, много далече...
...
Нали ме познаваш?
Нали не ми вярваш,
когато казвам,
че не те обичам?
Всичко е театър...
Просто ме е страх да призная,
че не мога без тебе.
Не забравяй -
обеща да ме чакаш във рая.



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Zdr
18.07.2006 23:21
Браво,мила,аз ли съм първата,която има честта да се запознае с него?Много ми харесва!!!Дерзай! Прегръдка!:-)
цитирай
2. viki02 - О, РАдостче!
18.07.2006 23:45
Хубаво...звучи оптимистично и скромно. Поне за мен. Аз ...така... нека не е в Рая, нека Раят е тук, на Земята!
ПОжелавам ти го от сърце, и чакам...не бързам.
Всичко е възможно!
цитирай
3. pazzo - Ако един мъж
19.07.2006 00:01
може да те накара да пишеш така...то той е наистина единствен и неповторим. Не го заменяй! Дори за волейболни звезди. :)
цитирай
4. sashetu - мила...
19.07.2006 00:10
признай .. и се бори, ако смяташ, че наистина е Той ис и заслужава.. най-вече..
Успех!
Целувам те!
цитирай
5. анонимен - Ха,така! Тук "напънато"пишеш....Обичам урагани и бури!
19.07.2006 02:36
Няма неповторими,незаменими хора !
Пък мъже хептен!
Животът е един голям цирк........

цитирай
6. radost4e - Козирог съм :)
19.07.2006 10:30
Дали по-различно трепти сърцето на Козирога? Замисляла съм се да напиша няколко неща за зодията си :)
цитирай
7. kalina - Копи/пейст от лично съобщение (по желание на аФтурката на блога :Р )
25.07.2006 01:17
Възможно е да не си чела още отговора ми към теб в моя блог, но там съм ти обещала лично съобщение. Недей да ми благодариш сега:))
И понеже ме попита един вид за личното ми мнение си позволявам този коментар, към който не бих посегнала в друг случай. Държа да кажа, че не коментирам ЧУВСТВАТА, предизвикали писането на текстовете ти. Спирам се само върху тяхната форма и съдържание. Само по себе си едно чувство, пък било то и прекрасно не е достатъчно за написването на нещо свястно. Казвам ти го от личен опит, щото преди да ръгна "с галоши по дивия Запад" съм пощъкала и "у града", хехехе. И докато съм се мотала по града съм написала не малко подобни на твоите писаници - все водена от свееетли и не дотам светли чувства. Но. Това не значи, че са поезия. Позагледай си текстовете и ми кажи дали подреждането като стих ги прави такива? Без ритъм, без рима... Айде да речем не щеш рима, но ако и ритъм не щеш - пиши проза. Една добра идея бива ей тъй стоварена и готово. Не ти ли се иска да се постараеш малко откъм техническата част?
Айде да не прекалявам с гостоприемството все пак.
До скиф от Калина, че съмна. И... найш ко ощи?:)))
Много е лесно да сме нацупени, ама много. Трудно е да се усмихнеш, още по-малко да усмихнеш някого. Аз го правя и смея да твърдя, че повече си тръгват захилени, отколкото нацупени:))
Ха, на бас:)
цитирай
8. radost4e - Е как да не ми хареса...
25.07.2006 01:18
Ей това имах предвид, вече ме усмихна :)
цитирай
9. kalina - А, ши флезиш у час:))
25.07.2006 01:44
Аз мой съм у гуляму междучасие, мой съм у час - според накъдет ми й китката. Ма без китка ич за нийде ни ръгвам, санким...
цитирай
10. krem - от друг Козирог
25.07.2006 13:08
Сърцето на Козирога трепти много по-различно.
И е много по-ранимо. Затова твърде малко хора имат привилегията да го видят открито, без защита.

На Козирога му е по-лесно да пише за своята болка, отколкото за своите радости. Тях просто ги споделя с любимия човек.
цитирай
11. radost4e - @krem
25.07.2006 13:24
Благодаря ти, радвам се, че ме разбираш :)
И че четеш моите технически недоизпипани текстове, които аз мисля за поезия, а те всъщност били някакви стоварени идеи ;)
цитирай
12. krem - я да не ти пука
25.07.2006 13:59
който не му харесва, да се изнася ;)

В крайна сметка ти ги пишеш за себе си, не за тях. На който са му харесали, го е показал. Толкова.
цитирай
13. radost4e - @krem
25.07.2006 14:38
Ама не... трябва да се обръща внимание на критиката. Виж колко е мила колежката Калина, че ми показва огромните грешки, които правя.
И има прозрения, трябвало да пиша проза!
Виж колко идеи ми е стоварила и тя, аз не мога цял живот да ги осъществя.
цитирай
14. анонимен - =
26.07.2006 12:48
Нали не очакваш да плача за теб,
когато заминеш далече?
Дали ще го имаш този късмет,
друг ще намеря-по-нежен...
цитирай
15. анонимен - =
26.07.2006 12:50
Нали ме познаваш-луд ураган,
и спомени,вярност,запращам далече
Нали не ми вярваш,лъгах без срам,
а как те обичам,човече...
цитирай
16. анонимен - =
26.07.2006 12:52
Беше театър,беше ме страх,
всъщност,без тебе не мога.
Помниш ли, някога ти обещах,
с теб да се срещнем при Бога...
цитирай
17. анонимен - =
26.07.2006 12:54
Редактирай си глупостите и не се излагай.
цитирай
18. radost4e - @anonimen
26.07.2006 13:40
Благодаря за редакцията на глупостите, но първо е тъпо да го правиш анонимно, и второ, това са си моите глупости! Това е един диалог, който представен по твоя начин, вече не е моята идея, още повече, че добавяш неща, които не ги мисля.
Особено за захвърлянето на вярността!
цитирай
19. анонимен - Sorry
26.07.2006 20:50
Не е диалог,а монолог,скъпа.Подразни ме надутата ти самоувереност,че разбираш от книжовност и поезия.
Извинявам се за фриволния превод на сложните ти мисли,които не отиват по далеч от долнопробна чалга.Моите почитания,поетесо!
цитирай
20. radost4e - Скъпи :)
26.07.2006 21:03
Стихът ми е диалог, нямам намерение да споря. Един реално състоял се диалог, но ти няма как да го осъзнаеш това, понеже не си наясно с отношенията ми с човека от диалога.
Не си позволявай да си по-надут и самоуверен от мен и да ме нападаш, при положение, че не ме познаваш.
А колкото и да се стараеш да ме обидиш и унизиш, просто няма как да стане.
Остани си анонимен, явно ти отива на силно изразената индивидуалност.

И един въпрос: на коя от всичките девойки от сайта, които съм коментирала, си тъпкач?
цитирай
21. анонимен - Малката,
26.07.2006 23:57
диалог има ,когато има разговор,а когато си говориш сама е монолог.Познавам те, нескопосаната ти лирика говори вместо теб.Прощавам ти относно подозренията ти,но ограниченото ти съзнание само това може да роди.Хайде сега грабвай молива и преработи тези глупости.В противен случай ще ти се наложи да преименуваш блога си от Поезия в Проза.
цитирай
22. radost4e - :)
27.07.2006 10:38
Накарай ме да го преименувам!
Усещаш ли колко жалко същество си, обиждаш ме АНОНИМНО! :)))
Дори и пола си не изясняваш... не че има значение, анонимното си е анонимно... че и злобно!
цитирай
23. анонимен - ----------------
27.07.2006 11:22
I haven't a registration.foxy.
цитирай
24. анонимен - Браво!
27.07.2006 14:52
Харесва ми мила!А тук ,че някаква горила ги организира срещу теб да пишат-не се ядосвай!
Тези, не само в словото издишат!С такива не спори!Я се нагласи и на дискотека иди!Гледай си живота и тези тук ги зарежи!


цитирай
25. kalina - :)))
30.07.2006 12:05
А тъй! Дискусия да има:))
Ма що са кълвети таквиз?:) Ей, изтървала съм напрау, тц,тц...
Ква убава гюрултия и яз дан висна, язък!:))

Ай със здрави и няма са шашкати!
Тя Пуезийта свикна...
Пък туканка кат са сберети сЕ лирични души катчели не въри ногу-нугу да са плямпа за тъпкачи и ини други рабути, въъъъх! Утива ми на кину сичката лиричнус, хехехе:))
Анонимния, дай та потупам по рамуту:))
Дан остани някой с грешну фпичитления, чи съм яз. Язе си дрънкам с Калина и вупще ни ми дреми на китката. Затуй ни виждам причина да пиша анонимну санким.
Айди, чи пак са утплеснах.
............................
Мож да няма ред, ма трябва да са спазва! :Р
цитирай
26. анонимен - ???
31.07.2006 10:57
Колко е трудно да се придържате към добрия тон? Съвземете се - един пише на лош английски, друг на странен жаргон български, изяждате букви умишлено, ругаете се, поправяте мислите на някой, който е дръзнал да ги сподели, и на финал очевидно сте склонни да се мислите за победители.
А е толкова просто разумното поведение:
Вариант 1 - четеш, ако ти хареса подкрепяш или просто си отиваш до следващия път
Вариант 2 - четеш, ако не ти хареса и си имаш име и образ, даваш съвети, след което пак си отиваш (до следващия път, ако има такъв)

Моля Ви, уважавайте думите и добрия тон, ако не го правите с хората.
цитирай
27. radost4e - :)
22.08.2006 23:23
Май трябва да дадеш дефиниция за добър тон, понеже на някои хора във виртуалното пространство не им е ясен смисъла на това словосъчетание!
цитирай
28. анонимен - mnenie
27.08.2006 17:36
strashno hubavo
цитирай
29. radost4e - :)
06.09.2006 17:04
Благодаря на тези, на които им харесва! Пожелавам на всички по-малко анонимност ;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909274
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930