Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2007 20:16 - 28 януари 2007 - Когато слушам една песен с часове...
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 1209 Коментари: 2 Гласове:
0



Случи се преди няколко години. С нея обичахме един и същи мъж. Той предпочете мен. И тя изчезна, наранена отново. Аз бях щастлива, а се чувствах виновна. Странно е чувството. Макар и да не бях повлияла на решението му, някой се чувстваше сам и отхвърлен заради мен. Някаше как да не ми пука, понеже доста пъти аз самата съм била в такава ситуация.

От нея ми остана само една песен. Понякога си я пускам и попадам в онзи мой любим преддепресионен период, когато слушам една песен с часове и не мога да заспя.

Миналата седмица пак слушах тази песен. Защо ли? Защото я засякох в един нощен клуб. Танцуваше и изглеждаше по-щастлива от всякога. Усмихнах се и реших да отмина, но тя ме видя. В момента, в който погледите ни се срещнаха, в главата ми нахлуха спомени за сълзите й и малките стъпки, които остави в януарския сняг, тичайки някъде далеч от мен и него. Е, този път бе решила да не бяга, дойде до мен и се поздравихме. Усмивката и купонджийското настроение вече ги нямаше. Попита дали съм го виждала. Не знаеше, че нашата обща грешка от две години е в чужбина.

Понякога ми се иска да не правех подобни грешки, или поне да се учех от тях...  Днес историята донякъде се повтаря, просто песента е друга. Дали наистина съм толкова добър човек, колкото си мисля или просто живота е такъв?




Гласувай:
0



1. desenchantee - ...
10.02.2007 09:40
Животът е такъв..Както сама виждаш, случват се неща за кото вътрешно се чустваме виновни, макар физичесни да нямаме вина...
Животът е гаден...кара ни да повтаряме грешки от които искаме да избягаме...
цитирай
2. radost4e - :)
04.05.2007 21:55
Днес, 3 месеца след като го написах, сякаш тези депресирани мисли не са били мои. Но живота си остава коварен по повод тези отношения.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 908043
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031