Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2007 16:15 - Плъзни очи по голата ми гръд... или поне по “Избрани” в Блог.БГ
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 2313 Коментари: 9 Гласове:
0



Имаме новина – предстои ми премиера на стихосбирката “Глухарчето”. Като една прилежна блогърка си атачнах покана към четящите ме тук и ги приканих да се видим на горенаписните дата и място.

Нещо обаче дълбоко в мен ме зачовърка, че много малко хора ще видят поканата и реших да пиша на многоуважаемия младеж Гео, изпълняващ строгата и отговорна роля на редактор, админ или както там се нарича на блога (в журналистиката е гейт-кийпър). Много нагло си го позволих това да се обърна към Негово Величество т.нар. Гео. Чак ми е кофти вече и ще ида да се срамувам в ъгъла, но след като постна и това.

Ама аз бях много мила между другото. Просто попитах: “Може ли поне веднъж нещо, което е важно за мен, да го сложите на първа страница?”, убедена, че премиерата на книга е важно нещо.

Последва стандартен отговор, студен и твърд поне колкото айсберга, който е причинил потъването на Титаник : “На първа страница слагаме неща, които смятаме, че ще представляват интерес за максимално голяма аудитория от хора». Сигурно си го има това изречение сейфнато на уърдовски файл, и когато се появи някоя нахална почти колкото мене, просто копи-пейст.

Може би съм луда, за да си представя, че бих трогнала въпросния човек с това си изречение. Но той се опита да ме сложи в групата на тези, които не представляват интерес за максималната му аудитория, което не беше много честно.

И така, една огорчена, плакала на рамото на Гео, реших да видя кое пък толкова предизвиква тая максимално голяма аудитория.

 

1. Статия за дрогата и Столипиново – някакси не ме вълнува темата и не я отворих

2. Постинг от развълнувана плетачка на плитки върху 6 детски главички – умилително, трогващо, но и там някой анонимен се е зачудил защо е в «Избрани»... е как защо, аудиторията го иска!

3. Защо затвори бирарията и може ли да възкръсне... Сори, пич, ама бира не обичам, да минем по-нататък!

 

Леко вдясно беше и раздела «Горещи теми» - прочетете Stone и неговите прозрения “Какво ти става, като минеш 30-те”, например “Много по-вълнуващо ми е да общувам с млади жени... пък тези над 30, не че са грозни, напротив - има много красиви и съм чукал такива, които засрамват всяка 18-годишна пикла... Обаче просто нямам толкова време, енергия и амбиция да прескачам високите бариери, които поставят. 

 

P.S. Не ми е за цел да обидя някой от авторите на цитираните по-горе постинги – всеки си е свободен да си пише за каквото иска. Въпроса беше дали все пак я има логиката при така нареченото обективно пресяване на постингите. Темата е отворена за коментари!



Тагове:   блог,   очи,


Гласувай:
0



1. geo - Here we go again...
07.11.2007 16:22
поста, за който става въпрос е този - http://radost4e.blog.bg/viewpost.php?id=130586 и се намира в избрани за категория Изкуство... повече нямам какво да добавя, плюйте на воля :-)
цитирай
2. анонимен - Аз ако съм на администраторите, ...
07.11.2007 16:26
Аз ако съм на администраторите, тази патка Радост Георгиева няма да й пускам будкавите боклуци в този сайт. Абе блог БГ, пазете си чист сайта. Не пускайте такива измислени поети!!!!
цитирай
3. radost4e - :)
07.11.2007 17:25
Интересно :)
Аз ако бях на админите, нямаше да пускам коментари на страхливи анонимни :)
цитирай
4. анонимен - Nadia
07.11.2007 17:49
Много хубаво си е написано даже, а тоз анонимния -що не си гледаш работат бе задръстеняк.....
цитирай
5. geo - Ъм
07.11.2007 17:54
аз ли съм админа в ТВОЯ блог?
цитирай
6. candysays - ~
08.11.2007 14:12
Ти добре си го написала поста, разбирам те и си права донякъде, но няма как- разбирам и тях (админите, щото Гео, уважаван и познат на всички нас едва ли решава всичко сам) и темите, които избират наистина са такива, които ако не друго, то поне могат да предизвикат много коментари и спорове около себе си..

Не че представянето на книга не е нещо важно- напротив! (тук- да не забравя да ти честитя! :)), но просто не може да предизвика особени пререкания и дискусии, което е целта в общи линии.. А и интерес. Все пак не много хора се вълнуват от издаване на книги и поезия (аз лично се вълнувам, само да поясня).

Поздрави от мен и успех на книгата! :)
Поздрави и на Гео, че е сложил поста в "избрани" за категория "изкуство", където и му е мястото впрочем, ако гледаме трезво на нещата ;)
цитирай
7. анонимен - Бре!!!
10.11.2007 14:42
Чудя се как някои хора правят драма от това,че постинга им не е в "избрани"!?? Ами как да е в "избрани" бе мойто момиче,кой ще ти чете глупавите стихове!Но за теб това е драма нали!?:))))
цитирай
8. radost4e - :)
10.11.2007 20:04
Ето че ти например ме четеш редовно! Само те е страх да кажеш кой или коя си :))))))))))))
цитирай
9. filip - Хиър уи гоу ъгейн енд ъгейн, енд агейн пак агейн
01.12.2007 14:34
Избрани, избрани, все от специални кадри подбрани :) Не плюя, ама някак си не ми е ясен и на мен критерия, който се въведе :) Особено през уикендите - тогава е интересно - някой се е сетил да погледне админския си профил - нацъкал е до 10 часа да кажем няколко избрани и около 15-16 часа се сеща да нацъка още няколко избрани :-) От последните 30 минути пуснати :-) А другите писали - сори хора, да се научите да се вмествате в графика на редактора, никой не е длъжен да ви поглежда! :)
Искам ги тия точни критерии и преценки за това кое е по-обществено значимо :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909456
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930