Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2007 21:12 - Бялата роза
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 2262 Коментари: 10 Гласове:
0



Още пазя
бялата роза.
Моя първи спомен
от теб...
Едно момиче
държеше
едно момче
за ръцете,
а очите им
изгаряха
един за друг.
Времето спря,
покрай тях
нямаше никой.
Само ръцете
вплетени
и в тях
бялата роза.
Тя не увяхна,
но вехне
момичето,
разбрало,
че той си има
друга,
по-любима жена.


Тагове:   Роза,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. qbylkovcvqt - Замръзнал миг
10.12.2007 10:56
Снежно бяла, крехка роза
със замръзнал аромат,
капката пареща алена кръв -
от наранено сърце,
тя на розата истинския аромат ще даде...
цитирай
2. radost4e - :)
26.12.2007 19:29
Не ми пречиш, чети и коментирай. Това, което ще кажеш, няма да ме разочарова, най-малко пък по празниците. Ще си остана все толкова клиширана и безобразно нелепа.
Има нещо, което е вътре в мен и никой няма как да ми го отнеме. Останалото са думи, изтъркани или не, всеки ги приема по своему.
Весели празници на всички!
цитирай
3. desityyyyyy - Idealnata ................
26.12.2007 20:09
dam ako ima6e roza koqto da ne vehne 6te e hyvabo no tyk ne rozata vehne e lubovta kakto stava v pove4e sly4aj iska mi se da povqrvam 4e lubovta k1m nqkoj trydno yvqhva no......Pozdravqvam te radost tyk dymite kolko e krasivo sa izli6ni POzdravleniq Prod1ljavaj
цитирай
4. анонимен - za uqupu
26.12.2007 20:30
tova e hubavo, ama nemoje6 da vnikne6 v nego kolkoto za grugite edno ot drugo sa po hubavi taka 4e spokoino gi otvarqi. A razbiram da kritikuva6 ama da moje6 da napi6e6 ne6to po hubavo puk to i za kritikite se su6to se iska niuh! veseli praznici i ot men - tova si go biva no ima i po dobri
цитирай
5. radost4e - :)
26.12.2007 22:32
ugupu, при положение, че ми е подарил бяла роза, не мога да пиша за червени карамфили. Ако ти е задръстена родината, иди някъде другаде. Ти не виждам с какво досега си доказал, че РАЗБИРАШ от поезия? Въобще какво е да се разбира от поезия? Не е физика, химия или математика, няма формули, има чувства и т.н. Има ли смисъл да продължавам диалога?
Явно Блог.БГ ти е новата арена за действие, след като си изгонен от всички литературни сайтове. Почнал си да се заяждаш със Стефан, който пише невероятни разкази, почнал си да четеш и да плюеш по други автори... Какво печелиш от това? Видно е, че си различен, не е нужно да си злобен. За съжаление, дълго ще останеш неразбран. Надявам се за твое добро да си повече човек в реалния свят.
цитирай
6. rudnik - Баща ти е Груьо
26.12.2007 22:51
а името е подходящо и за теб - uqupu на име ли ти прилича. Аз не съм казала че разбирам, но и ти не разбираш. Мога да кажа дали ми е харесало или не. А ти се опитваш да расъждаваш, но явно не ти се отдава много. А за какво да пишат за фабрики, войни - периода на Смирненски отмина. А просто неми се правеше регистрация , не че си крия името - приятно ми е аз съм Ани който не знае.
А пък ти какво му се обясняваш г-це има хора дето нищо не могат но разбират от всичко!
цитирай
7. radost4e - :)
27.12.2007 14:04
Радвам се, че си ме чел и в 6:45 тази сутрин. Може да си очаквал отговор, но аз бях на парти с приятели... ти имаш ли приятели?
цитирай
8. radost4e - :)
27.12.2007 15:59
Опитваш се да ме обидиш, но сравнението със Стефан може само да ме радва (ето, пак се радвам, сърди се на родителите ми, че са ме кръстили така). Суточнението, че той е по-добър от мен.
А защо да не се сприятелим, аз също мога да бъда иронична, заядлива и злобна почти колкото теб. Мога, но не искам. Наистина почваш да ми ставаш все по-интересен поради това, че много хора те гонят, банват и т.н. Малко извратено от моя страна :)
цитирай
9. анонимен - za tia stihcheta
03.01.2008 18:20
Tia stihove sa jalko podobie na "poezia", te dori ne struvat puknat lev, da ne govorim, 4e i stotinka im e mnogo. Tazi Radost4e ne e poetesa, a golqmo dete s neizqsnena psihika. Tova ako e poeziq, zna4i sveta se e obarkal. Podkrepqm UGUPU v izkazvaniqta si. Tova ne e poeziq, tova e razvrat - jalko podobie na tekst.
цитирай
10. radost4e - :)
03.01.2008 18:39
Упражнявай си българския, нали тази анонимност ти е едно от редките места за изява. Само не забравяй, че никой не остава анонимен и Господ те гледа :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 907981
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031