Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2008 00:26 - Сексът и града – 2 или “Все попадам на неподходящи”
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 1957 Коментари: 4 Гласове:
0



 История номер 2:

Имам си скайпче и почти цял ден съм “на линия”. Чудя се едно нещо – дали само на мен ми се случва когато избера режим “Skype me!”, постоянно ме намират непознати, 80 % от тях са араби, турци, Хасан, брат му на Хасан, чичо му и т.н. 90 % от тях имат камера и горе-долу толкова решават, че трябва да си събуят гащите пред камерата и да ми покажат питона... ако мога така да се изразя по-прилично. Но не за това искам да разкажа.

Преди няколко месеца имаше един период, в който ме намираха непознати без да съм в този палав режим и реших, че някой организирано праща хора да си комуникират с мен. Явно изглеждам самотна, знам ли! На фона на всички се открои един младеж, на който поради факта, че отдавна се игнорнахме, леко му забравих името. Неговия репертоар беше следния:

  1. Искам да те видя поне за миг!... май една песен на Кали почваше така J
  2. Аз не се снимам! ... да бе да!
  3. Искам да те взема утре с колата и да те закарам на работа и да пием кафе в колата! ... аз пък си мислех, че ще е по-забавно да се преоблека като Червената шапчица и ти да ме пресрещнеш в гората.
  4. Не мога да изляза с твоите приятели, защото се притеснявам! ... и правилно, те са вдъхновили режисьора на I  AM  LEGEND.
  5. (След номер 4) Ела у нас на кафе, в нас съм по-спокоен ... ама ти да не си мислиш, че ще те изнасиля?   ... Що пък да си мисля това – ще решаваме судоку, ще гледаме “Том и Джери”...
  6. Ти ме правиш на глупак, вземаш ме за мезе, търкаляш ме! ... Ех, един път и ти нещо да познаеш, пусни тото!
  7. Ти си наполовин професор, явно много си в час! ... То не е нужно да си наполовин професор, за да разбереш, че някой си търси поредната бройка.

 

След всичко това просто не знам какво още да добавя. Младежът явно усети, че вятъра е неподходящ за отваряне на парашути и реши, че щяло да бъде най-добре да не си пишем повече. Оттегли се от ринга, скри се някъде, поблиза малко рани и сигурно е готов за нови подвизи. Не е ли забавен живота и какъв е бил, преди да има Skype?



Тагове:   неподходящи,


Гласувай:
0



1. анонимен - Коментарче
19.01.2008 00:35
Навремето май са ги карали на работа с каруци и са пили кафе в тях. А що се отнася до комуникацията - едва ли са били толкова вулгарни макар и по заобиколен начин. А и накой селски тарикати си мислят, че са върха като се държат като олигофрени.
цитирай
2. radost4e - :)
19.01.2008 00:36
Този отвътре му идваше да се държи като олигофрен.
цитирай
3. desityyyyyy - wowww
19.01.2008 00:40
ami az imam s16to takiva prejivqvaniq no prosto vedn1j ti kipva i se qdosva6 ama az bih kazala 4e dali s1s skype ili bez nego jivota e tolkova int kolkoto sam si go napravi6 a kolkoto do tova kakvi sa mom4etata demek brojkadjii ili nem ....... maj sa (ni6ty li4ny k1mm nikogo) ama az bqh svidetel da takava sityaciq edno mom4e haresva6e edna priqtelka oba4e tq nego ne i toj i zadade v1pros ot sorta na ako ni6ty ne stava kazvaj za da t1rsq dryga ili ne6ty takova a kajete mi sega za kakvo si mislite ne sa li brojkadjii pove4eto mom4eta
цитирай
4. kaka - :)
19.01.2008 09:05
Всякакви идиоти има, Радост :)
Ама щом заглавието не е "Все го лапам на неподходящи", всичко е в рамките на забавното. Забавлявай се!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909762
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930