Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2008 21:52 - Ваньо мамин сладък НАЙ-ПРЕЦАКАНИЯ
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 10361 Коментари: 51 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В крайна сметка с риск да стана една от многото, и аз искам да напиша нещо за Иван Ангелов от Мюзик Айдъл. Уточнявам в началото, че това си е мое лично мнение и не искам да ангажирам някого с него или да ви убеждавам в правотата си. Първо – резултатите от смсите никак не ми изглеждат реални. Съжалявам, Тома Неверни съм. Второ – признавам, че имаше моменти, в които прекаляваше. Но... таланта си е талант. Трето – не смятате ли, че доста се постараха продуцентите да настроят зрителите срещу него? Колко още видео и аудио клипчета можеха да пуснат да ни убедят, че той е лошия и видиш ли, другите мили невинни айдълчета били супер изтормозени от него. Даже Наталия Симеонова каза, че това било като домашно насилие.   Понеделник и вторник вечер четох много мнения във форума на Мюзик Айдъл. Предполагам, че повечето са на момичета и момчета до 22-23 години, в което няма нищо лошо. Тази вечер не посмях да вляза, преди да си напиша мнението по случилото се. Мога само да предполагам колко са разочаровани от “избора на България” и че и те като мен не вярват в процентите. Прочетох мненията на стотици хора, които го подкрепяха. Факт е и онлайн класацията на айдълите – снощи 56 % бяха гласували за Иван, а продуцентите коментираха, че едва 20 % от българите ползват Интернет. Да бе, да! Кого са проучвали – гранични селски райони ли? Просто никой не иска да пълни гушите на продуцентите с смси, но са принудени, защото Ваньо мамин сладък ги е пленил с глас и чар. Факт!   Сигурно са ми много хаотични мислите в момента, понеже искам да кажа 100 неща едновременно. Толкова много ме разочароваха Иван и Андрей, имах много положително отношение към тях, харесваше ми лекотата, с която ръсят простотии, но когато се появи някой, който да ги конкурира и хоп! – той стана лошия.   И тъй като аз съм завършила журналистика и PR, може би мога да си позволя наглостта да говоря за рейтинги и телевизия. Няма да се учудя, ако предаването в събота вечер се окаже с най-висок рейтинг. Понеже след Иван си отива и шоуто. Ако въобще цялата система с измерване на рейтинг може да се има за надеждна. Имам доста опит в провеждането на проучвания и не мога да вярвам много на резултати в проценти. Но съм сигурна, че ще има отлив на зрителите. И все пак – не всичко в телевизията е рейтинг – има и доверие в медиата и водещите. Тази вечер и медиата и водещите изгубиха много от това доверие.   Какво друго да кажа? Надявам се Иван да продължи да пее, да си го гледаме по ТВ, да му се радваме, да порастне мъничко по отношение на поведение пред камера... мъничко само... И ще е много голям. А ние пак ще си го обичаме.   След малко ще прочета форума. Мъчно ми е, че ще има много разочаровани деца. Същите тия деца, които толкова много ги пазят от него, а те го обожават. Май няма да продължавам, че стана много емоционално. Лека нощ, макар и пълна с разочарование!



Гласувай:
0



1. анонимен - DA DA I DA
09.04.2008 21:56
Еми да резултатите са нагласени или не реални ...и без друго щяха да го изгонят...
АМА НЕКА ВСЕ ПАК ДА ИМА ГЛАСУВАНЕ ... ВСЕ ПАК ТОВА СА ПАРИ!!! НИЕ ДА СИ ДАДЕМ ПАРИТЕ И ТЕ ПАК ДА СИ ГО ИЗГОНЯТ ...хахаха ... САМО КАКВА ПЕЧАЛБА ИМ ИЗЛЕЗЕ ВАНКАТА !
цитирай
2. renito0oo - и аз съм на мнението на анонимния
09.04.2008 22:00
и аз съм на мнението на анонимния
цитирай
3. radost4e - ...
09.04.2008 22:02
Всичко е пари днес, няма значение можеш или не можеш да пееш, великото жури си смени 100 пъти мнението за него, едната го плюе, после го целува... другата първо си отваря устата, после го прати да се лекува...
Но издоиха докрай възможността да спечелят от смси и накрая решиха да покажат - "виждате ли, тук има строги правила"...
Радвам се, че не пя накрая... лебедова песен, както се изразиха продуцентите. Каква ти лебедова песен, той тепърва ще се изявява като певец, няма да умира!
цитирай
4. desityyyyyy - ami az ne s1m nito razo4arovana nito ...
09.04.2008 22:03
ami az ne s1m nito razo4arovana nito s1glasna no mislq 4e toky 6to 6oyto prosto zagybi mn i mislq 4e tova be6e edinstveniq kojto posmq da napravi malko horata ysmihnati v1preki ne6tata stava6ti iz d1rjavta edno takova nedoverie k1m politikata i taka natat1k az s1m eva nan 16 godini malka no mislq 4e tozi 4ovek izgrq sega no nqma da zaleze skoro :) tova e moeto mnenie
цитирай
5. mitternacht - :)))
09.04.2008 22:12
Стани и на него ПиАр :))))
Да ме уредиш с автограф ;))
цитирай
6. radost4e - ...
09.04.2008 22:12
И с това "България реши така" да си измият ръцете... Процентите от Интернет гласуване са много по-реални, отколкото от гласуване със смси, защото никой не му се дават пари за този нов тип пирамида. Уж че имаш мнение, уж че ТИ решаваш...
Чудно ми е друго. Денислав каза, че ако Иван остане, той ще напусне. Дали ако България беше решила Иван да напусне, на Денислав би му минало през красивата главичка да си тръгне... Не ми се вярва :)))))))))
цитирай
7. анонимен - що ги гледате
09.04.2008 22:23
що ги гледате тия боклуци
цитирай
8. redhead - ...
09.04.2008 22:24
Повтарям мнението си от предишен постиг:
Аз пък, лично пуснах три sms-a против него и го заявявам,въпреки че рискувам да бъда заклеймена, че съм извършила светотатство и съм спомогнала се скършат крилата на един млад бунтар. Кога най-сетне ще разберем, че има установени правила в живота и те трябва да бъдат спазвани. Нямам против различното мислене, но когато то е впегнато в нещо позитивно. Ако решите да ходите на работа, само когато ви е приятно на Вас, дали работодателя Ви ще бъде във възторг и ще Ви търпи? Аз лично смятам, че още в понеделник трябваше да го изгонят. Няма да е първия набеден за "гений", който сам се е провалил заради опиянението от моментната слава, примери бол. Но най-много ме дразни насаждането на тези ценности у тийнейджърите, не е това начина да им покажем, че могат и да бъдат различни.
А относно мненията за загубата на райтинг, мисля че вече сме виждали такива драми, при които се е предричало провал, ако си тръгне някой участник, но все пак това не се е случвало. Поздрави
цитирай
9. radost4e - ...
09.04.2008 22:34
Благодаря ти за мнението, РедХед. Уважавам различномислещите от мен, всеки си има своята гледна точка и ми харесва, че е написано всичко културно, за разлика от едно мнение, което не пуснах заради простотиите в него.
Относно рейтинга - когато не взеха Николай Манолов в първото издание на Мюзик Айдъл, аз наистина спрях да гледам. Никой вече не ми беше интересен, само той ме беше спечелил. Същото се получава и тук, скоро ще изгубя интерес. В Стар Академи бях за Ивайло и като го спечели Марин.... пак ми беше доста странно и тъпо.
Всеки си има фаворити и като изчезнат от екрана, сменя канала. Ще си проличи и тук по един или друг начин.
цитирай
10. alexbg - :)))))))))))))))))
09.04.2008 22:35
'Второ – признавам, че имаше моменти, в които прекаляваше. Но... таланта си е талант'.
Добре къде му е таланта на това момче .Велик ,добър ,талантлив в какво .Изпя една песен и после лигавщини.Това ли е таланта според теб да се дерем ,като луди и да си показваме задните части.
Да обижда на ред ,никакво уважение към хората ,простотия колко искаш.Е да ама не всички сме простаци без капка възпитание.
цитирай
11. sparhawk - той до край си беше безпардонен и нагъл.
09.04.2008 22:41
той не показа никакво съжаление към хората, дори не изпя лебедова песен.
Направи едно голямо нищо на това шоу
цитирай
12. анонимен - и аз гласувах
09.04.2008 22:41
за изгонването на иван, с три смс-а.
не че не ми е симпатичен, ама някак не върви да се качваш по главите на всички и да се правиш на най-великия... беше обидно спрямо другите кандидати за айдъл, които не са по-малко добри от него.
а иван може и да е гениален, но не можахме да го разберем от участието му в мюзик айдъл. виж, като комедиант се показа доста пъти...
ако има желание, сигурно ще постигне успехи. когато порасне достатъчно...
поздрави и от мен,
anothercat
цитирай
13. radost4e - ...
09.04.2008 22:44
А какво направи шоуто за него? Показа всички кофти моменти, без да покаже един хубав. Опитаха се до край да промият мозъците на гледащите.
За съжаление, продуцентите малко се прецакаха като са поканили това момче Христо. Явно са очаквали той да го очерни повече, но ... Христо постъпи мъжки и подкрепи Иван - рядко срещано явление днес.
цитирай
14. radost4e - @annamolly
09.04.2008 22:47
България не е изгубила талант, той тепърва ще ни радва. Аз съм убедена, че той ще успее да се пребори със себе си и ще докаже на всичко, които се опитаха да го смачкат, че е много голям.
цитирай
15. анонимен - радостче
09.04.2008 22:53
в какво точно се изразява таланта му?
цитирай
16. redhead - radost4e
09.04.2008 22:53
Благодаря за думите Ви, които само потвърждават това, което аз се опитвам да кажа.Аз самата бях заинтригувана от различното представяне на Иван в началото, но когато нещата откровено изпростяха, просто не успях да ги приема. В никакъв случай не защитавам продуцентите. За мен това също това си беше чиста манипулация, даже по-скоро използване на масата, но Вие самата казвате, че приемате културно представената, макар и различна гледна точка, къде видяхме това при Иван? Аз лично пеене не чух, какво остава за талант. Имам доста музикални любимци от световната музика, които са доста ексцентрични като поведение, но те първо са се доказали като изпълнители и след това "са си показали магариите" и всички им ги прощават. От цялата вечер ми хареса изречението (цитирам по памет), че не се прави нищо без екип, а никой няма да иска да бъде в екип с теб, ако не го уважаваш.

P.S. В случая с Ивайло и Ники, абсолютно подкрепям Вашето мнение.
цитирай
17. sparhawk - annamoly
09.04.2008 22:53
Денислав заслужава сто пъти повече от Иван да е Мюзик Айдъл. И той като него не е от голям град - Перник го имат за придатък на София. От това, което излиза по вестниците, е бедно момче без особени възможности. Винaги идва подготвен и издряден, тая прическа и облекло идват с труд, не с бъркане в пъпа или отделяне на газове.
Щеше да е позорно пред едно симпатично, старателно момче да изберем един простак.
Който дори отказва да разкрие таланта си.
цитирай
18. анонимен - Denislava
10.04.2008 01:26
Sparhawk-ti si genialen...kakva pricheska be choveche -toia Denislav e kato debilen. Moze kato porasne i da zaprilicha na chovek,no v momenta...toi i glas niama ...Sto puti poveche ot Ivan-tova si e smeshka i nishto poveche. Ti da ne si na Denislav bashta mu sluchaino - neshto ne mi zvuchish chitavo
цитирай
19. gothic - Скъпа, това, че си завършила PR и...
10.04.2008 01:53
Скъпа, това, че си завършила PR изобщо не си го вменявай в плюс. За журналистиката не говорим в момента. Искам да те питам само едно нещо: къде го видя тоя талант бе, мило момиче? Започнал съм да се занимавам с музика още преди ти да се родиш и повярвай, мога да различа кой е музикален талант. Ако Иван е талант, то явно не става дума за музика. Ако искаш да видиш провокативно поведение, пусни си някой клип на Bloodhound Gang и после ми чукни има ли нещо общо с тоя недорасъл дис. За рейтинги не говори, защото това недоразумение трябваше да бъде изгонено не с SMS-и, а с шутове. Ако искаш да му се радваш-прибери си го вкъщи и му се кефи денонощно. Щото България е на тоя хал баш от такива "таланти" във всяка една област. Защото, мила моя, истинската, отговорната медия не следва вкуса на зрителете/слушателите/читателите, а сама създава такъв. За финал ще ти предложа да хвърлиш едно око на този списък истински таланти и гении който пуснах тук: http://gothic.blog.bg/viewpost.php?id=172254
и ме светни, ако обичащ кой от тях има нещо с недоразумението на име Иван. Бъди щастлива!!!

цитирай
20. radost4e - :)
10.04.2008 08:25
Само на мен ли ми звучиш като клонинг на Фънки?
Първо, не си вменявам като плюс, че съм завършила и работя като PR. Казах го заради репликата на Иван и Андрей, че в България хората се правели, че разбират от това, което не им е професия.
Второ, не зная защо се изтъкваш, че се занимаваш с музика още преди да съм се родила. Никой не избира кога да се роди, просто си по-стар от мен.
Трето - коя е тая отговорна медиа в БГ, а и в чужбина, която създава вкус на слушателите, че не мога да се сетя?
И четвърто - ако исках да си го прибера вкъщи, щях да го чакам пред хотела. Благодаря за съвета, но аз защитавам Иван като човек, а не като представител на противоположния пол.
Сигурно преподавателите в Консерваторията също искат да си го приберат вкъщи, затова се е дипломирал успешно в специалност Оперно пеене.
И ако обичаш, като за финал, ще ти предложа да не си позволяваш да ме наричаш "скъпа" и "мила моя". Тези обръщения имат смисъл, когато са изречени от близък на близък човек, а не с този тон и тесногръдие!
Поздрави :)
цитирай
21. анонимен - Много зле
10.04.2008 08:38
Съжалявам да го кажа, ако искаш изтрий ме, но се представяш като изключително просто парче, защитаващо един простак и поставяш простотията пред реда, нормите и възпитанието. Дано осъзнаеш за каква кауза се бориш...
цитирай
22. radost4e - :)
10.04.2008 08:50
Няма нужда да те изтривам, не ме притеснява твоето мнение. Не е за първи, нито за последен път някой да изказва мнение каква съм, без да ме познава лично. Да си жив/а и здрав/а :)
цитирай
23. анонимен - Май повечето хора не рабират нап...
10.04.2008 09:07
Май повечето хора не рабират напълно проблема с Иван Ангелов-а той е ,че просто си има правила и наистина те ТРЯБВА да се спазват.Какво неясно и сложно има тук?Ще дам пример с мая любим спорт-Формула 1.Някой видял ли е Кими Райконен,един не по-малък особняк, да каже"абе днес не ми е ден и много ми се пие и няма да карам на състезание"то...примерно..не,разбира се.Няма и да видите.Какво ще стане,ако всички айдъли им се допие или каквото и да било друго и не "посетят концерта си...Другите да не са по-големи будали от Ванката,ама ей на-трудят се хората.И накрая-лично аз си гледам шоуто и без него с удоволствие и даже сега малко съжалавам,че отделих толкова време да пиша за един селски малоумник...
цитирай
24. анонимен - mila rodna kartinka!
10.04.2008 09:13
всъщност каквото и очаквах това и стана!опусумите решиха да си измият ръцете със вота на зрителите, след като съдбата на Иван беше предрешена.Как така нито веднъж не казаха нито една хубава дума за това момче,а със сигурност има и хубави черти.Мисля че шоуто, загуби и няма дае толкова гледаемо вече.Авота мисля че е изманипулиран и резултатите използвани но в обратен вариант.Аз самата пратих 5 sms-a за оставането на Иван,и ми се върнаха само 4 обратни отговора.
цитирай
25. benra - един
10.04.2008 09:29
единствен път чух Иван Ангелов да пее и ми хареса, много ми хареса.БИ могъл да бъде моят идол, ако беше продължил, освен да шутовства, и да пее.Но не, той не пожела.Изборът си е изцяло негов.Гледам МИ не,за да гледам психарията на някого-за тази цел има други формати, а за да чуя новоизгряващи ПЕЕЩИ млади хора. Дори в шоуто има граница и Иван я премина много преди...Ако това му е голямото-не,благодаря.Мисля,че ако беше редувал пеене с дивотии можеше да бъде преглътнат.Аз такъв идол не желая, съжалявам.
цитирай
26. анонимен - Хех
10.04.2008 09:51
Ако не си забелязала, не съм казал, че си, казах каква се представяш в моите очи, именно защото не те познавам и не мога да давам категорични мнения за теб. А с отговора си само затвърждаваш впечатлението:) Лек ден и се замисли за ценностите си:)
цитирай
27. radost4e - :)
10.04.2008 09:55
До анонимния номер 27:
Спокойно, простото парче си е ОК. Ако те притеснява комуникацията с мен, избягвай я и няма да ти влияя отрицателно. Лесно е, нали :)
Сега вече сигурно съвсем съм ти циментирала впечатленията ти за мен :)))))))))))
цитирай
28. akasha85 - За Иван...
10.04.2008 10:36
Мога да кажа, че беше крайно време да го изгонят! Издразниха ме и Иван и Андрей, защото го задържаха толкова време и това с " какво иска публиката" си е чиста смс далавера, и дори осъзнавайки това снощи изпратих смс, защото Иван трябваше да напусне. НЕ може да се толерира или да се популяризира подобно поведение. Съгласна съм с мнението на Redhead - има си правила и те трябва да се спазват. Живеем в достатъчно организиран свят и ако тези фенове, които подкрепят Иван приложат в живота си неговото поведение, докъде ще стигнат? Кои ще ги търпи... Този човек е излязал пред милиони българи и по самите му думи "аз показвам какво не трябва да се прави" , аджеба дали 13-14 годишните осъзнаха, че това е посланието му?! ЕДВА ЛИ! защото всичко, което виждат по ТВ-то те го прилагат и в живота си, обезпокоително е, че Иван стана кумир на тийнейджърите.......защото неговите ценности са изгнили. Бунтарството трябва да е градивно, за да са положителни последиците. Аз не мисля, че Иван е градивен, напродив - той деградираше с всяко следващо участие. И защо продуцентите да не показват въпросните задкулисни кадри, нека зрителите да видят, че той се държи така не само пред камера, но и без нея... Иван е социален паразит, който разяжда общественото доверие ... и не мисля, че рейтингът трябва да се основава на простотия, а на реален талант и способности. Той не показа таланта - СЪЖАЛЯВАМ! и мястото му не е в този формат. Ако това беше Големият брат, можеше и да ми е интересен.. но това не беше неговото място!
И много жалко за България, ако гржданите й предпочитат да гледат сеир и простащина, вместо талант и едно завладяващо пеене!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
29. akasha85 - ...........................
10.04.2008 10:40
ако смяташ, че вота снощи е бил манипулиран, защо трябва коментарите да се одобряват? нека свободно всеки да изрази мнението си..... за да няма цензура. ако се притеснявате, че снощи феновете на Иван не са били равнопоставени.. сега можеха те свободно да заявят позицията си, както и ние, в ролята на опозиция... Защото Иван е не само айтоското чудо, това е обществено явление, явно или неявно присъстващо в обществото ни.
цитирай
30. radost4e - :))))
10.04.2008 10:53
Комантарите се одобряват отдавна, не заради Иван. Беше време, когато един мой познат се опитваше да ме ядоса, като пускаше глупости под стиховете ми. И тъй като почна да ядосва приятелите ми, се наложи да ги одобрявам. Ако си прочел/а коментарите по-горе, има и такива, които не го подкрепят. Не съм всяка минута на компютъра и затова не пуснах веднага мнението ти. Но бих спряла нещо, което е прекалено нецензурно, без значение дали е "за" или "против" Иван, мен или когото и да било.
цитирай
31. gothic - Първо- най-големите смешници в ...
10.04.2008 11:34
Първо- най-големите смешници в България, са именно "звездите" съдадени от PR и известни с това, че са известни.
Второ- никой не избира кога да се роди, наистина, но всеки става смешен, когато се набутва в територия, която не му е позната(препратка и към първо).
Трето- има такива медии, само че не се казват MTV, радио Витоша и списание Блясък.
Четвърто- намери си по-добра кауза за защита, такива има, бъди сигурна.
Пето- дипломата от консерваторията не те прави певец(колко ли от "онзи" списък са завършили консерватория?)
За обръщенията- приеми извиненията ми.
А, и още нещо- това, че ме смяташ за клонинг на Митко Ковачев не ме обижда, само дето не съм клонинг...желая ти хубав ден :)
цитирай
32. radost4e - :)
10.04.2008 11:38
То Фънки не е обида, а диагноза. Благодаря за съветите, сигурно искаш да ми предадеш мъдростта на вековете, но обикновено сама избирам какво да харесвам и кого да защитавам.
И за протокола - не гледам MTV, не слушам радио Витоша (за мое огромно щастие съм от ВАРНА) и не чета Блясък.
А за PR въобще не смятам да коментирам с теб. Явно за теб PR е едно, за мен - друго.
цитирай
33. анонимен - революция
10.04.2008 11:50
Какво защитаваш в Иван?
Талант? Ако беше мега талантлив в пеенето, щеше ли да му е необходимо да бъде и скандален? Защо не размаза всички други участници с талант, да спечели и после да става скандален?
Поведение? Откога срането на публични места е социално приемливо поведение?
Истината за мен е, че в голяма част от феновете на Иван се таи бунта на малкия човек, който не можа да си намери място в системата, голямата сложна машина в която всеки е малка бурмичка. И виждат своя бунт в Иван и го подкрепят в този бунт, защото той е и техен. А е нормално системата да изхвърли всеки разбунтувал се, както го направиха и с Иван. И ако трябва да съм честен - good riddance.
цитирай
34. gothic - Да, диагноза е, обаче положителна. ...
10.04.2008 12:35
Да, диагноза е, обаче положителна. диагностицират ли те по този начин ти е сигурно само едно-имунизиран си срущу плявата на масовата култура. Ако това, което ти казвам го приемаш за мъдростта на вековете само мога да съм поласкан, ама чак такива претенции нямам ;)
Изобщо не ме интересува какво четеш/гледаш/слушаш.
И да, имам впечатления от PR средите, по стечение на обстоятелствата през последните няколко години присъствам на годишните награди на БДВО и определено не съм очарован...Приятен обяд:)
цитирай
35. ianchefff - ако
10.04.2008 13:43
това да си показваш задника и да си бъркаш в пъпа е талант, верно, талантливо си е момчето.
Щото аз други таланти не видях. Т.е. не чух.
Няма ги. Няма.
Е, ако си била в онзи клуб, дето бил пял, може и да си го чула.
Но от малкото, което съм чувал да пее, не бих казал, че е нещо изключително в сравнение с останалите.
Друго, не вярваш на смсите. ами повярвай.
Няма никакъв смисъл да се манипулира смс вот, защото, ако се манипулира, точно тогава се губят зрители. Зацепваш ли?
Обяснявам подробно: срещу Иван са гласували 60 и няколко. За него - 20 и няколко.
казваш, манипулиран е вота.
Ако е манипулиран, тогава значи че за Иван са гласували 60 и няколко. Т.е. 60 и няколко % искат да го гледат.
Ако това е вярно, значи че продуцентите си режат клона.
Нали от друга страна казвате, че бил правел шоу? ами тогава продуцентите да не са луди, че да манипулират вота, за да го изгонят? Не мисля.
И още нещо: бил пеел за публиката. Що не пя в понеделник?
Изобщо, той пял ли е цяла песен от начало до край?
Казваш, че имало време, трябвало "да порастне мъничко по отношение на поведение пред камера..."
Моля?
Той си изгръмя патроните изцяло според мен.
Това беше.
Някой да си спомня "героите" от първите биг брадъри?
Някой да помни Елена, Миро, Мъро... И другите "звезди"?
Т'ва им беше.
И няма как да е иначе.
цитирай
36. radost4e - :)
10.04.2008 13:49
Специално тези тримата ги помня, но след шоуто не са се проявили с кой знае какво. С Мъро се запознах и си говорихме доста време, сякаш не се запознаваме току-що.
А Иван е друго нещо, него ще го запомнят, понеже тепърва ще се изявява.
цитирай
37. an4ooo - Не мога да повярвам...
10.04.2008 13:52
Как е възможно да защитаваш такъв човек? Нима искаш децата ти да взимат пример от такива? Нима искаш тийнейджърите, които го обожават да заприличат на него - да не показват грам уважение към по-възрастните или към правилата и да печелят симпатии с простащина??? Ето затова сме такава просташка държава, защото има достатъчно хора, които да харесват "Ваньовците"! Евала на Иван и Андрей, че жертваха бъдещите си печалби от смси за Ванката, за да спасят поне донякъде телевизията от простащината...
цитирай
38. ianchefff - като
10.04.2008 14:35
какъв ще се изявява?
Той цирка изгоря отдавна:)))
Ако мисли да пее, не е ясно, дали може...
Или викаш, то днеска се пее на плейбек, няма проблеми:))
цитирай
39. анонимен - Ще се изявява. . . къде? В "К...
10.04.2008 16:53
Ще се изявява...къде? В "Комиците" ли? Само че и за там май не го бива, уви.
цитирай
40. hishtnika - an4ooo
10.04.2008 18:53
А ти замисли ли се,че всичко това бе по сценарий и Иван дигна рейтинга на БТВ!!!Защото ако не беше той-всички щяхме да си гледаме ,,ПЕЙ със МЕН,,.Те можеха отдавна да го изгонят,но по сценарий го държаха-замислете се хора...........................................................
цитирай
41. dosko - Пффф
10.04.2008 19:41
Еми тва е, хора не обичат различните, щото са прости и ограничени, тва мога да кажа.Дори и България найстина да е избрала Иван да излезне (което не ми се вярва особено) смятам, че малко от малко това е нагласено.И това с изказването на Денислав ме повали, дейба и педалчето гадно, ама да видим ся кой, ша им вдига рейтинга и кой ще ги слуша.Тва е глупост за мен, макар и всичко да е наредено, ми се струва малумно.Сега след като изгониха моят фаворит и този , който според много много народ щеше да спечели айдъла, вероятно точно този дребен градински плъх ша спечели.Много много ще ме издразни ако това стане.Надявам се поне този вот да не е нареден и скоро да изгонят Денислав, само тва искам.
Айде, че стана много дълго и ми се спи
цитирай
42. pilcho - А аз какво да кажа... (мерудия требе да се тури)
10.04.2008 22:09
Ще започна с това, че у(хлъц!)ажаам грамотно написаните мнения, рйрш ли.
Ще продължа с това, че недоумявам как може някой, който е имал повече от една лекция по журналистика, PR или масова манипулация, да седне да пуща смс-и за подобна дивотия. Подкрепям емоциите и на иванофилите, и - на иванофобите, ама наистина страшно гламаво ми се струва това дето вярвате на цялата тая машина за пари, че и щедро наливате смс-и в нея.
По какъв начин ще се промени живота ви ако изгонят/не изгонят някого от някакво си бутафорно телевизионно шоу?
Може би "червеният шаман" a.k.a. Димитър Гронев ми е промил мозъка навремето, ама посмъртно не бих могла да хвана вяра на чак толкова евтини "айдълски" трикове.
Ама и нашего брата телевизионнио работник требе да се рани... ако не бехте вие, зрителите, да са умрели от глад сите :)))
Поздрави и наздравици за всички!
цитирай
43. mitternacht - Поздравления,
10.04.2008 22:45
че имаш свое мнение и държиш на него.
цитирай
44. gothic - Евала пилчо, че хвана къде е ключа от ...
11.04.2008 06:30
Евала пилчо, че хвана къде е ключа от бараката...А доско ще го попитам? К'во му беше толкова различното бе, пич? Бас хващам че в класа си имаш поне двама-трима такива(ти не се броиш, естествено). Е звезди ли са? А Дениславчо е гей-травеститче, да....
цитирай
45. анонимен - sku4en tup glupav dosaden
11.04.2008 23:02
Kakvo ozna4ava 4e kato izgonili Ivan go bili sma4kali?Nikoi ne go e sma4kal!Toi sam se sma4ka s prostotijata si.Misli 4e e mnogo gotin i originalen!Palj4o!Ima talant samo za cirka!No v Bulgarij si probiva put prostotijta taka 4e mislj 4e kolkoto i da ne mi se iska toi 6te uspee kakto uspj Lora Vladova-takiva palj4ovci se haresvat kato nej i kato Ivan!Stranna durjava sme!Chak me e sram che sum bulgarka!
цитирай
46. dosko - gothic
11.04.2008 23:17
Ами има много такива, но айде накарай някой да го прави пред цяла България ;)
Винаги има по един 2ма дето са такива, даже в нашият клас са около 10 ;) Но все пак е различен, спрямо тези дето се правят, че пеят и са правят на гейове и педали.Няма кво да говорим, тва е бахти и наредбата.Айде смятам че отговорих на въпроса ти .Ако нещо не схвана, питай ;)
цитирай
47. анонимен - sladyr obi4am go! (h)
12.04.2008 08:35
ivan e nai qkoto sa6testvo mno sa tapi 4e go izgonixa toi e the best forever obi4am go mnoo! (inlove) (h) :* (hug)
цитирай
48. анонимен - Браво!
17.04.2008 18:24
Много много си права в това, което пишеш.:) И не мисля, че мнението ти се е променило след като си прочела форума след като написа това. :) И искам само да добавя нещо-средната въздраст на посещаващите форума на Иван във официалния сайт на МИ2 е 25 години :) Лично съм ги пресмятала! :) Но няма лошо като пишат и по-малки, нали? Децата усещат много по-добре явно от колкото някои по-големи =) Поздрави :)
цитирай
49. анонимен - Иванчо си отиде заслужено!
17.04.2008 21:54
Да оставим настрана държането на Иван и таланта му (който аз лично не забелязах, или поне не смятам, че пее по-добре от който и да е друг участник) и да вземем само факта, че не се яви на концерта. Според вас, защитниците на Иван, щеше ли да е честно да бъде изгонен някой, който се е постарал да пее, а да продължи този, който се ската?
цитирай
50. thedarkangel1977 - не можете да съдите Иван, че не се е ...
11.05.2008 01:02
не можете да съдите Иван,че не се е явил на концерта... просто защото не знаете за какво става дума... става дума за това, че просто се е уплашил че няма да успее да изпее зададената му песен... това е зад кулисите... това което нито вие, нито аз знаем - но аз научих снощи, докато дремах на дивана и слушах коментарите около себе си... останалото е провокирана от водещите омраза към Иван, насаденото от тях - че се е появил защото е несериозен...
цитирай
51. chocobon87 - Аз дочух, че...
16.06.2008 18:08
това му е било по договор. Трябвало е да отпадне още първия кръг, но нещо не се е получило, за това след първия кръг започнаха така да настройват зрителите срещу него. Във втори кръг, той даже каза на зрителите да не гласуват толкова за него (по 1 SMS стига). А във вторника, вота наистина бе нереален. Само ако сте погледнали в няколко форума, ще разберете, че зрителите харесваха Ванката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910808
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930