Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 02:53 - 7 вълшебни правила за млади поети
Автор: radost4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 8355 Коментари: 24 Гласове:
2

Последна промяна: 25.03.2009 19:48


Внимание! За всички, които искат да станат поети - ще издам 7 вълшебни правила, които ще Ви помогнат да станете популярен(а) сред Интернет обществото и въобще сред българското човечество. Моля, водете си записки!

1) Влизате в Интернет
2) Избирате популярен сайт с млади поети
3) Хващате произволно стихотворение
4) Копирате първия ред - това е Вашето начало, тласъка, който Ви е нужен, за да старирате новата си творба
5) Дочитате какъв е основния смисъл на автора преди Вас и пълните поне 5-6 куплета с думи, думи, думи... няма значение какви словосъчетания ползвате, важното е думи да има. Създава се впечатление, че имате богат речник!
6) В края на реда думите Ви трябва да имат по 3 еднакви букви - създава се усещане за рима. Който не я намира, значи не разбира от поезия!
7) Ако някой си позволи да изкаже съмнение за качеството на поезията Ви, не му пускайте коментара. Под Вашите творби трябва да има само хвалби, приветствия, фанфари и бурни аплаузи. Създава се усещането за величие.

P.S. Ако Ви е останал здрав разум, ще се познаете в по-горните редове и ще си вземете някаква поука. Поне е желателно!



Гласувай:
2



1. kleopatrasv - Много се радвам, че и друг е прописал от тъга, а не от злъч !
25.03.2009 07:39
Поздравления и за тази поетеса ! Моето е публикувано 2003 г в литературен вестник и просто си смешна ! Бъди реалистка !
цитирай
2. kleopatrasv - Имаш още много да учиш , малката .
25.03.2009 07:42
:Radost GeorgievaВъзраст:29
Пол:жена
Град:Варна
ICQ:256775230
Професия:PR
Интереси:поезия, музика, радио, нощен живот

Не наблягай само на нащния живот !
цитирай
3. radost4e - Ех, голямата :)))
25.03.2009 09:23
Можеш ли да сложиш сканирано копие на литературния вестник, в който ти е публикувано творението или да ми кажеш кой брой е да го потърся в библиотеката?
Знам, че няма да го направиш, но все пак ти давам шанс да защитиш думите си :)))))))
цитирай
4. анонимен - lunar
25.03.2009 09:26
ти ли крадло ще си изказваш мнението точно по този въпрос? или си в градска от психодиспансера?
я оди се шибай с бай хуй
цитирай
5. krotalka - Момичета,
25.03.2009 09:37
не ви ли писна да се заяждате една с друга?
Я спрете да се карате! Пишете си стиховете и прекратете тези безсмислени войни!!!
Тук сме за да се забавляваме, не за да доказваме коя е по, по, най!
цитирай
6. kasnaprolet9999 - Засрамете се
25.03.2009 11:40
Днес е Благовец и всякакви скандали и обиди са неприемливи, стига глупости по адрес на Клеопатра,
оставете я на мира и си гледайте вашите постинги, тук сме за да се забавляваме, а не да воюваме. Няколко думи не могат да бъдат причината за да те заподозрат в плагиатство, освен това и общата идея е по-различна. Днес написах едно стихче:

Благовец

Блага дума ми кажи,
любовта ми съживи,
спи дълбоко тя сега,
скрита в моята душа.

Блага дума ми кажи,
че за мене мислиш ти
и за теб съм всичко
най-обичано и свидно.

Блага дума ми кажи,
че при мен ще дойдеш ти
и с усмивка на уста,
ще ме сгрееш с любовта.

Блага дума ми кажи,
стига толкова лъжи,
че обичаш други ти
или повече не ме мами.

Блага дума ми кажи
и с мълчание не ме вини,
ти си моят слънчев ден,
днес бъди благословен!


А сега ми кажи, ако някой друг се е сетил за това,
та да съм добре информирана, току виж съм плагиатствала без да се усетя.
цитирай
7. radost4e - :)
25.03.2009 11:45
Късна Пролет, много хубаво, явно ти си един ангел за разлика от други. Благодаря ти за съветите, ще си помисля дали да се възползвам.
Надявам се следващия път размислите на тема: "Днес написах едно стихче" да си ги слагаш в твоя блог.
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Да, ролята на ангел много ми допада,
25.03.2009 12:05
защото добротата е дефицитна в този свят, а лошотията и зависта са в изобилие. Как да си публикувам стихчето в блога, страх ме е някоя като теб да не ме обвини във всички божи грехове, подарявам ти го, нека си седи тук, та да съм ти под ръка, ако решиш все пак да ми отговориш на зададения от мен въпрос под него.
цитирай
9. анонимен - Не мога да си обясня
25.03.2009 12:29
Какво е това целенасочено очерняне на хората ,какво е това интернетно преследване и създаване на скандали .Посвещаване цели постове с цел препикаване другият.Какви са тези самозвани дедективи в блога ? Или пишеш за себе си и това ,което те вълнува ,или не пишеш нищо с което да създаваш дразги и интриги,клюкарства и с това да нараняваш съблогер.Гледам цели блогове са се посветили на този вид писане ,което меко казано е целенасочено и просто.Нямам какво да измисля и ще черня някого ! Акъла ми стига само до там .То така излиза.Без да се замислите ,че наранявате човека.А другите ви смятат за агресивно опасни ,чието място не е тук да пакостите и сплетните с таланта си.
цитирай
10. ka4ak - Така ли се прави PR,или просто-комплекси?
25.03.2009 13:00
Погледнах последните постинги и се попитах с горния въпрос.Много често се използва в пиар кампании скандала,ловенето за гушите и си на първите страници на медиите!Но си помислих,че тука аудиторията не е чак толкова голяма,за да си заслужава страстите и усилията.Тогава,комплекси,нереализация,завист?!
Каква е тази отрицателна енергия която се излива и замърсява пространството,не ни ли стига тази която е около нас в живота?Тука сме да си помагаме и да се обичаме,да се разтоварим и да споделим!Отровата убива!
Твоя ник radost4e,не е ли от РАДОСТ,нека да се радваме,да се зареждаме с положителна енергия и да не си вгорчаваме живота допълнително!
Моля те радвай ни!
цитирай
11. radost4e - @ka4ak
25.03.2009 13:07
Колкото и хубаво име да са ми сложили родителите ми, не мога да се радвам ако Някой си позволява да преразказва два от най-известните стиха на Дамян Дамянов. И Никой не му обръща внимание, а Други го боготворят.

P.S. Нека Някой, Никой и Други сами да се познаят, за да не стане пак дума, че съм се хванала с някого за някъде.
цитирай
12. ka4ak - @12
25.03.2009 14:13
казах ти за отрицателната енергия!Тя казва:чашата до половината е празна!Многообразието на езика,не определя уникалност на израза!Сама казваш преразказва.Твореца не може да знае всичко което е писано преди него!В един обикновен разговор,колко изрази се повтарят!Обикновенния човек използва около 4-5 хиляди думи!Има изключения,но за това ги четем и са в историята!Такива обвинения са безпочвени.Колко открития са направени от няколко човека,на различни места по света,без никаква връзка и само защото някой се е сетил пръв да го патентова,се приписва на него,макар че историята говори съвсем друго.Разбирам преписано едно към едно,до всеки препинателен знак-ксерокопие!Това го разбирам за плагиатство,макар че и това може да се случи по теорията на вероятностите!Но така безотговорно да се сипе жлъч и омраза!Това самоизяжда вътрешно!Времето е нашия съдник на твореца!Има някой,които все ще се четат,другите ще бъдат забравени!
Казах ти,не опорочавай името си!
цитирай
13. анонимен - Твореца не може да знае всичко което е писано преди него!
25.03.2009 14:33
Относно развихрилият се спор за това, кой от кого и защо краде,бих искала и аз да изкажа скромното си мнение по темата. Провокирана бях от това изречение, което съм поставила и за заглавие. В интерес на истината искам да отбележа, че великият български поет Дамян Дамянов се изучава в училище, или поне аз съм го изучавала. Поне творчеството на поетите, който са заложени в програмата за обучение по български език и литература трябва да се познава, а за хора, който претендират да пишат стихове и им дават публичност е направо задължително.
цитирай
14. ka4ak - @14
25.03.2009 15:47
Тъй като съм автора на това изречение,аз не съм изучавал в училище Дамян Дамянов,но това няма значение,защото историята на великите поети,показва че не винаги е имало първоизточник,който да ги запали да пишат поезия!Това или го имаш в себе си или не!Това не става по поръчка!
цитирай
15. radost4e - @ ka4ak
25.03.2009 19:53
Никаква логика няма в думите ти. Погледни няколко постинга по-назад, не искам да го копирам отново - идеите и думите от двата стиха на Дамянов са с доста голям % съвпадение. А може би авторката не го е чела, а има телепатична връзка с Дамянов - той й ги диктува от отвъдното.
Толкова абсурдно ти звучи защитата - все едно Бритни да направи кавър на Мадона и да каже после, че никога не е чувала оригиналния вариант.
цитирай
16. eleonoraknyazheva - Радост,
25.03.2009 20:05
права си по всички точки и е жалко, че някои подценяват ситуацията, а други имат наглостта да се правят на сълза от сърна. За жалост и този тип престъпление, защото то е точно това, си остава ненаказано на фона на всеобщата безотговорност, безхаберие и невежество. Акцентирам особено на последното, което е страшно - невежеството, защото се стигна дотам, че куплети от български превод на Пушкиновото стихотвотрение "Я вас любил" също се появиха наскоро в нечий блог, не помня вече чий, само, че беше на мъж. И почти никой не реагира, защото четящите и образовани хора явно са кът. Без коментар.
цитирай
17. radost4e - ...
25.03.2009 20:46
Накрая аз излязох лошата, че се заяждам с хората, а не ги оставям да си пишат нещицата и да си лепят картинки и да се топлят на народната любов в студените зимни дни!
цитирай
18. bimbo163 - Проблемът с тъпите копелета е, че са ...
25.03.2009 23:51
Проблемът с тъпите копелета е, че са твърде тъпи, за да допуснат, че съществува вероятност да си умен.
Кърт Вонегът

"Най-умният винаги отстъпва" - каква велика мисъл! Тя обяснява причината за господството на глупостта в света.
М.Ебнер-Ешенбах

Това е специално за плагиатите!!!!
цитирай
19. eleonoraknyazheva - Така е , Бимбо,
26.03.2009 17:57
аз и за други подобни цитати се сетих, но все си мисля, че ако глупостта е като тревата, може поне от време на време да се подрязва.
Радост, не си лоша. Тази евтина народна любов е до време.
;)))
Бъдете здрави.:)
цитирай
20. ka4ak - честит празник,жените са цветята в нашия живот
12.04.2009 17:23
бъдете жени и ни карайте да ви желаем!
цитирай
21. анонимен - Вашето мнение
29.05.2009 20:57
Sladur ,ami ti shto ne spazvash pravilata
belkim neshto ti rodi glavata
цитирай
22. анонимен - maloumnici li sme??
06.06.2009 14:13
HAha ne sme maloumnici za da ni kazva6
1) Vlizate v internet- tfa vseki go znae
trqbva da si glupovata za da ni go napomnq6
тласъка, който Ви е нужен, за да старирате новата си творба
5) Дочитате какъв е основния смисъл на автора преди Вас и пълните поне 5-6 куплета с думи, думи, думи... няма значение какви словосъчетания ползвате, важното е думи да има. Създава се впечатление, че имате богат речник!- ti zna4i ne si nikakva poetesa a si kopirva4ka i pod taq metla (kosata) nqma nikakav mozak za da izmisli6 ne6to svoe
цитирай
23. radost4e - :)
07.06.2009 13:44
Ако някой не е разбрал, че по-горе е описано как другите го правят, а не как аз го правя, проглема не е в моя ТВ. :)))
Някъде бях го написала, пак ще го повторя: не правете жалки опити да ме обидите, просто няма как да стане. Оставате си дребни анонимни душици.
цитирай
24. анонимен - Лубов : Георги Светославов Костов
25.09.2011 17:50
1. Всяка вечер във съня ми ти нахлуваш.
2. Пееш песента на лубовта.
3. И носиш аромата на цветя.
4. Облечена във багрите на цветовете.
5. И ухаеш ми на лубовта.
6. Врата към рая или ада си не зная.
7. Като малко дете си обичам да те галя.
8. Лягам и ставам с мисълта за теб.
9. Аз съм този неразбраният поет.
10. С поглед от далеч виждам твоя мироглед.
11. Твоя и моя силоет сливат се в ноща това за мен е лубовта .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910932
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930