Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2006 23:36 - Искрето
Автор: radost4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2477 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 21.08.2006 23:41


Може би трябва да направя серия такива разказчета за "любимите" ми жени. Да видим как ще приемете първо тази.
Искрето е на 27 и се увлича по поезията. Публикува в един форум, в раздел ПОЕЗИЯ. Тук-там успява да напише нещо свястно СПОРЕД МЕН. Пиша СПОРЕД МЕН, защото така ме е учил преподавателя ми по естетика - не мога да казвам кое е красиво и грозно, мога да кажа СПОРЕД МЕН.
И така, днес се запознах с едно нейно произведение, продукт явно на летните горещи дни. Казва се ЖЕГА. 
Не мога да ви го копирам тук, зашото Искрето ме заплаши, че ще ме съди за авторски права. Явно много държи на тази своя творба. И беше много ядосана, че от форума внезапно решиха да й я затрият. 
Мога само да ви пресъздам как се чувства лирическата героиня на Искрето...

тялото й е обляно в пот, това убива мечтите й... около лампата й има мухички, котката е гладна и иска да ги изяде, но лирическата не е убийца. И си мисли как ли се чувстват хората в Африка по пладне... 
Всичко това е описано с подходяща рима, разбира се. Да не си помислите, че Искрето пише без рима!

Болно ми е. Има много такива Искрета, които се гаврят с родния ни език, а се мислят за велики поетеси и се сърдят при най-малката критика. ДОКОГА?

P.S. Пропуснах да цитирам с какви думички се обърна към мене Искрето в личните си съобщения... не смея, за да не изгубим детската аудитория! Поне 5 пъти използва думата с П.
Не написах и как тя е лекичко неграмотна и прави елементарни правописни грешки дори и в стиховете си, но не ги поправя, "за да не им разваля чара" (цитат)...
Мъка, мъка...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Хора много ,човеци малко.............
21.08.2006 23:49
Мила, убий глупака с пренебрежение и мълчание!
цитирай
2. radost4e - :))
21.08.2006 23:50
Те глупаците май се хранят и множат от това мълчание нашето... Затова ме е яд!
цитирай
3. анонимен - А и ти си поетеса...
22.08.2006 01:46
..верно е!
цитирай
4. viki02 - ако трябва да кажа...
22.08.2006 20:23
моето мнение. Аз лично смятам, че има място за всеки под слънцето и от там е отправната точка, от която тръгвам всеки път в преценките си. Ако дадена творба не е добра според един, тя може да е добра според друг. НЕ се пише за даден човек. Вярно, че има хора, на които не им спори с поезията. И с други неща. Че на кой всичко му спори! Ако не ми натрапват творбите си, според мен, няма проблем. Верно, не е съдържателно това с мухичките, но дори там , сигурна съм, мога да намеря нещо за себе си. Бръмчица, над която да се замисля. Стига да мога да мисля, да искам да мисля, да разсъждавам, да преценявам.
Колкото до голямото й самочувствие и неоправдано, лично аз не обръщам внимание на тези хора и недостатъка им. САмо държа да не ми бъркат в чинията. Ами не мога да ги науча, че трябва да бъдат точно еди колко си скромни. То не е ясно кое краси човека. В този преходен век малко неща са ясни, поне в обърканата България.
Да, не е гениално момичето, но аз и не го чета. Нека си пише, ако може ще напредне, ако не може да напредне, то е от неизясненото самочувствие. Плаща се и за него. Проблемът, обаче, не е мой.
цитирай
5. emm - хахаха
25.08.2006 13:41
"радвам" се и тук да 4ета за така познати и любими хора... тва за жегата не съм го виждала, обаче го разказваш много яко, чак ме заинтригува сюжета, наистина, мисля, че може да стане супер horror стихотворение от тва, ма Искрето после ще вземе да каже че съм й откраднала идеята хихи
цитирай
6. ista - тц-тц-тц
25.08.2006 22:38
тежък е лекият живот...
цитирай
7. tanque - не я чети,
26.08.2006 14:02
това сигурно ще е по-неприятно за нея.И аз се опитвам да пиша, но не настоявам да ме четат, макар че ми е приятно да чувам положителни отзиви.
Вероятно и на нея й харесва да чува хубави неща, но не се справя с критиката.
Такива сме нежните пишещи души ;)
цитирай
8. ista - към tanque
26.08.2006 14:22
искаш да кажеш творческите натури:)) не само пишештите. и аз като чуя нещо гадно за моя снимка, рисунка или бижу и ми се сговня...
цитирай
9. radost4e - :))
26.08.2006 14:26
Прави сте, че сме чувствителни, но ако правим глупости и всички ни казват колко сме добри, това си е една жива заблуда и мисля, че никой няма нужда от това.
Целта на форумите и блоговете е да обменяме мнения и да се развиваме. Иначе всеки може сам да си гледа нещата и да си казва пред огледалото колко е добър и велик творец.
цитирай
10. radost4e - Вече получавам и заплахи...
06.09.2006 13:33
"Виж какво малката, ако това което ми го написа вчера в кю-то и се опиташ да се намесиш по някакъв начин в живота ми ще те дам в полицията и ще те съдят за лична обида. Иска ли ти се това да се случи? Ако не, тогава не ме заплашвай с такива неща и не се меси в живота ми, защото изобщо не ме познаваш и незнаеш какво работя.... Още утря мога да изпратя някоя друга патрулка до увас, та да мирясаш. Ясна ли бях? Гледай си живота и си оправи психичните проблеми, защото имаш нужда наистина от психиатър. Оправи си и другите проблеми и не се меси на хората в живота, а оправи първо твоя, защото от достоверни източници разбрах колко е зле... Приятен живот. "

Много ми е забавно човек, който е 9 месеца по-голям от мен, да ме нарича "малката"... ама то само това да беше. Като се сетя, че вчера щеше да се обажда на доставчика ми да ми спира интернета. А преди това ме обвиняваше, че лъжа, че съм от Варна...
Така че да знаете - ако ме няма скоро време тук - или са ми спряли нета, или Искрето е пратила полицията да ме арестува!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 907932
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031