Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2006 23:07 - Другата страна на творчеството - 2
Автор: radost4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 870 Коментари: 0 Гласове:
0



Историята има продължение. 
Бях "учтиво помолена" от приятелките на авторката на "Пръдня"-та да си постна коментара в сайта, където е публикувана поредицата, а именно ХуЛите. 
Направих го и в сайта, и във форума към сайта. много добре знаех какво предстои - порой от кал щеше да ми се изсипе на главата. Но аз си стоя зад думите и не ме е страх!

Авторката Нади беше сравнително умерена в отговора си: "SugarBabe (това е ника ми там), много бих се радвала, ако се абстрахираш от имената на героите и заглавието - не съм го избрала такова с цел привличане на публика, и чистосърдечно прочетеш разказите ми. Бих ти препоръчала да започнеш с Пилето, например. Или Бягство. За мен ще е съществено, ако имаш критики по отношение на стила ми или съдържанието. Ако кажеш къде да ти изпратя, бих се радвала да ти подаря книгата си. "

Светозар, когото нямам честта да познавам, и един от малкото, които заемаха моята позиция в спора, беше обвинен, че е "рицаря на търсачката на популизъм" (търсачката съм аз)

Pencho zaeka даже реши, че аз имам полза от цялата ситуация:
"Колкото до Шугър - прочетох някои нейни стихове. Рядко си позволявам да се изказвам за поезия, защото не се чувствам квалифицирата за това. Едно, обаче, е ясно - с този шум около разказа на Надие, доста хора са полюбопиствали точно като мен и броя на четенията на стиховете й рязко се е вдигнал. На тва му викам аз рекламен финт. Друг е въпросът доколко е успешен. "

Midnight Witch беше най-ядосаната: 
"не са виновни поетите ,че Шугър не я четат. виновна е инфантилната й "поезия". не мога да допусна ,че може да има такава наглост- нея я четат 3 пъти повече от мен.ами да .четат я.но Нади се е доказала.Нади е талантлива . А какво е доказала Шугар? че мре за популярност. че е готова да оплюе където и да е невинен и нищо неподозиращ човек,за да я постигне. аре немаше нужда! "

И сега какво... оказа се, че съм лицемерка, търсачка на полулизъм на чужд гръб, нагла оплюваща...
Господи, откъде толкова злоба в хората на изкуството? И въобще в хората... защо?



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909390
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930