Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 14:11 - 13 март – моят ден от женския месец март
Автор: radost4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 854 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Уж трябваше да е МОЯ ден, ама нали от месец насам се боря за наградата “Карък на годината”... Скоро четох в “Дневник”, че можело да си казваш мнението за тютюнопушенето в някакъв сайт. И после според тези мнения щяло да има нови европейски правила къде да се пуши и къде не и т.н.

Да вярвам или да не вярвам? Днес пак се почувствах като идиот поради факта, че не пуша. Ето защо: Всеки ден на работното ми място трябва да прекарвам минимум 20 минути в едно помещение, което колегите ми са решили неформално да превръщат в пушалня при нужда.  Излишно е да уточнявам, че в цялата сграда е забранено пушенето. Жената, която работи там, редовно ме подхранва за “Добро утро!” с цигарен дим, и съответно излизайки от там, ухая и аз на нещо, което не ми допада.

Понякога, когато съм болна и кашлям и дишам тежко, се опитвам да я разчувствам, да пробудя майчинския й инстинкт и да спре с цигарите поне за краткото време, когато съм при нея. По мое скромно мнение ако един пушач не употребява цигари за 20 минути, това не пречи на нормалното му съществуване.

Доста често си оставя цигарата да си дими в пепелника, а тя си върши нещо на другия край на коридора. Загася ли я, следва буря. Днес сутринта ми разказа как един от новите колеги й направил забележка, че пуши постоянно там. И тя беше много възмутена как си позволява да й прави забележки, вчера бил дошъл на работа и вече много си отварял устата, била му вдигнала мерника.

И аз, окуражена от мисълта, че не съм сама в борбата си с димящата колежка, я попитах не се ли замисля за момент поне, че на непушачите им е неприятно. И отговора беше: “Ами то само ти не пушиш!”!

 

P.S. Оплаках се, не знам дали ще ми олекне, но това си е тормоз определено!



Тагове:   ден,   Моят,   месец,   март,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910861
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930