Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2009 02:10 - Хора, учете психология, има доста пациенти :)
Автор: radost4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2362 Коментари: 8 Гласове:
1



Скитам си аз из Интернет в 01:50 посред нощ и по една случайност (мене Дявола ме кара ...) си отварям пощата за лека нощ - Имате коментар в radost4e.blog.bg - 3 броя, че и лично съобщение.
Отварям с недоумение кой се е сетил толкова късно, ама то за простотията няма почивен ден и час. Една стихия се завърна при мен - любимата Секира, поредната поетеса с неустановено състояние на духа.
Оставила ми милата жена един извънредно приятен за очите коментар: 

24.03 21:02 - КУРВА!

от: анонимен За постинг: Мъжете са вулкани

Типична курва си, при това дебела и грозна!
Ако някога станеш майка моето тегло да влачиш НЕЩАСТНИЦЕ ПРОКЛЕТА! ОТРОВА ЗА ДЕЦАТА СИ ДА СТАНЕШ!  
В 21:03 имаше същия, но уви и той не е могъл да види бял свят поради настройките на блога ми. 

Няколко минути по-рано съм получила и лично съобщение:

Разговор с polinapleven function hr(id,t){document.getElementById("mc-"+id).style.display=(id==t?"inline":"none");} function sr(id){hr(650199,id);} проклета бъди - изгори , и вдън земята се стопи, гадино долна!

Изпратено: 24.03 20:59 От: polinapleven 

Въобще... казала си е жената каквото е имала да казва, засега може би само 2 блога има, в бъдеще и повече. Без да имам образование в областта на психологията, мога да напиша един труд на тема Виртуалната лудост.

За Секирата и всички останали, които по необясними за мен причини правят жалки и неуспешни опити да достигнат до мен по всякакви начини и да ме наранят, обидят, прокълнат и т.н., искам да публикувам една притча, събрала доста мъдрост през годините :)

Близо до Токио живеел един велик самурай, който бил вече възрастен и се бил оттеглил, за да обучава младежите в дзен-будизъм. Въпреки възрастта му се носела легендата, че може да разбие всеки съперник. Един ден, един войн, известен с тоталната си липса на скрупули, дошъл при него. Войнът бил прочут с това, че използвал техниката на провокацията: изчаквал противника му да направи първата крачка, възползвал се от направените грешки и контраатакувал внезапно. Младият и нетърпелив войн никога не бил  губил битка. Знаейки репутацията на самурая, бил дошъл,за да го разгроми и да се прослави. Всички ученици протестирали срещу идеята, но старецът приел предизвикателството.

     Всички излезли на площада и младежът започнал да обижда стария учител. Хвърлил няколко камъка по него, заплюл го в лицето, изкрещял всички възможни обиди, обиждал дори предците му... С часове правил всичко възможно, за да го провокира, но старецът останал невъзмутим. Привечер изтощеният и унижен войн се принудил да се оттегли.

     Угнетени от факта,че учителят им трябвало да изтърпи толкова обиди, учениците му го попитали:
"Как можахте да понесете това? Защо не влязохте в двубой, пък макар и да бяхте загубили битката, вместо да ни показвате тази страхливост?"

     "Ако някой дойде при теб с подарък и ти не го приемеш, чий е подаръкът?"

     "На този, който го е донесъл." - отговорил един от учениците.

     "Ами, същото важи и за завистта, гнева и обидите" - казал учителя. -  "Когато не ги приемеш, продължават да принадлежат на този, който ги носи  със себе си."





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radost4e - :)))))))))
25.03.2009 02:31
И за да не скучая, си имам второ мило съобщение:

Внимавай! (ново)
Ще те прокълна! Моите клетви винаги хващат.
Изпратено: 02:24 От: cekupama

цитирай
2. radost4e - :)
25.03.2009 02:33
А, сега и Варна е виновна :)))
Очертава се весела вечер, след като ме обвини: "с чужди думи поезия правиш"
цитирай
3. анонимен - Да тържествува добротата!
25.03.2009 02:44
Абсолютно права си, Радостче! Ти си честен човек.
Изтрий им помията, за да не ти цапат блога.
Клетвите са като бумеранг, емоционалната отрова също и се връщат с тройна сила върху носителят им.
Бог въздава всекиму според делата му! И дори да забавя, не забравя!
цитирай
4. анонимен - Аз съм по добре.
25.03.2009 02:46
Някакъв луд ми сваля снимкитеот блога и пише постове там ,като казва че крада снимките си .Сто пъти му обяснявах ,че аз ги свалям от албумите и публикациите ми в списания и блогът ми в чужбина .Но този шизовреник не ме остава на мира само пише постове и на мен лични !
цитирай
5. radost4e - @ lidis
25.03.2009 02:59
Верно, че лудите станаха много - някои убиват, по-страхливите го карат на психо атаки, клетви и т.н.
цитирай
6. radost4e - Един съвет за Секирата:
05.04.2009 20:44
Заеми се с нещо полезно, вместо да кълнеш хората. Не за друго, ами си излагаш дъщерята, на която аз лично нищо не съм й направила, нямам и желание.
цитирай
7. анонимен - Bravo
01.11.2009 20:47
Zdrasti. Az sym Donko it Stihove.bg (dorian_01). Pozdravqvam te!
цитирай
8. smirena - Чудесна притча.
17.04.2010 10:58
Хубав ден и весело настроение!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910870
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930