Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2006 13:57 - Издирва се световноизвестен американски певец...
Автор: radost4e Категория: Музика   
Прочетен: 1503 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В неделния следобед имах удоволствието да съм в Слънчев бряг. Срамувам се, но ще си призная, че за първи път отивам там. Не можах да видя много от градчето, но пък ми останаха очите по новите хотели, хотелчета и хотелища. Събитието на вечерта беше концерт на световно известния американски певец JAMES KING и Alabama Soul Band. Всичко това от 21:30. Преди тях имахме удоволствието повече от два часа да се насладим на страхотен диджейски микс от най-любимите ми ретро парчета, поднесени заедно с най-новите денс хитове, което много зареждащо ми подейства преди началото на работната седмица. Малкото проблемче за мен беше, че организаторите обявиха г-н Кинг като световноизвестен, а аз не бях го чувала. А уж претендирам за богата музикална култура. Срам! Преди малко се допитах до моя верен приятел Google и какво да видя - за Джеймс Кинг 2 предложения - първото една страхотна руса мацка, второто един мил чичко, ама беличък. И къде е, питам аз, онзи Джеймс Кинг от Слънчев бряг, който аз гледах, и който беше чернокож и леко русокос. Така че молбата ми към всички вас е: дайте инфо за този весел пич!


Тагове:   певец,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kaka - Ха-Ха
28.08.2006 16:10
Те са искали да кажат, че е световно НЕизвестен, но някак случайно ти не си чула първата сричка, ВЕРВАЙ МИ!
цитирай
2. viki02 - мила
31.08.2006 23:47
Слънчев бряг ми е като родно място, така че да уточним. Това е курортен комплекс, но не е градче. В работната ми автобиография пише винаги КК "Слънчев бряг".
А онзи, кво ти пука дали е известен и дали ви будалка водещия ;). Поне хареса ли ти като си била толкова път до там?
цитирай
3. анонимен - Джеймс Кинг
23.12.2007 19:21
И аз го чух този световно известен Джеймс Кинг. Наистина е много добър и много весел тип , но уви немога да ти дам никаква информация за него освен че менъджера му има офис във Варна
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 910800
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930