Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2007 21:26 - Сексът и градът - 1
Автор: radost4e Категория: Тя и той   
Прочетен: 1344 Коментари: 0 Гласове:
0



Не знам как да нарека моите радини вълнения, така че ще се наложи да плагиатствам името от един от най-забавните ми сериали. Надявам се да не оскърбя никого със своеобразния сериал, който ще ви разказвам. Поне е по действителни случаи!
То всъщност те тия вълнения не са моите, а на "моята аудитория", както се изразява един познат. Ето как започна всичко:
Вчера към 20,00 ч. аз и приятелката ми решихме да се приберем с такси, понеже беше станало хладно, а аз бях само по една блузка. Качваме се в таксито, аз на всичкото отгоре ядосана и си мрънкам там. Шофьора леко ме погледна и нищо не каза. Аз видях, че си е пуснал радио "Вероника", но е намалено до край, помолих го да увеличи и оттам се започна нашия разговор. Разменихме си визитки, именно моята визитка беше повода да се ядосам, понеже беше сбъркана. Пред нас се почна един още по-обстоен разговор и уговорки дали ще излезем на кафе, щото искал да ме пита конкретни неща и да се опознаем и т.н.
Е, днес излязохме. Любимата реплика на младежа е "Абе човек..." - всяко изречение се започва с нея. Имаше и други забавни моменти - пита ме как съм спала снощи, дали съм могла да заспя... Аз го питах да не е очаквал да съм превъзбудена от срещата си с него. Май е очаквал! Друг въпрос - "Тиии ... имаш ли .... нещо... висше....". Еми имам си! И май ми личи. Трети въпрос - "Айде бе човек, кажи нещо за себе си! Как такава известна като тебе се съгласи да излезе с такъв като мене?". Ами... аз не си спомням да съм известна, ама в един момент и аз почнах да се питам какво правя с него. Следваше признанието: "Аз си търся гадже!". И аз бях откровена: "Аз пък не си търся!" Почнаха 1001 мънкания и опити да ме пита дали съм свободна. Казах, че съм за момента разделена с един човек и сме си дали време да реши какво иска той от нашата връзка. Тука младежа се пооживи и реши да "влезе в моя отбор"... каквото и да значи това. Тоест появи се състезателния момент в ситуацията. Всички знаем - "Спортът за един мирен свят!". Само дето в моя отбор май няма място за скучни мъже. Особено за такива, които си въобразяват, че бабичките ги свалят като им предлагат квартира за 50 лв.
Шантав петък! От цялата работа майка ми се забавлява най-много, защото ме видя пред входа с него и коментира момента с размяната на телефоните с репликата: "Айде, поредния сваляч". Аз отговорих доста скромно: "Какво да направя, като привличам мъжете..."




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909526
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930