Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2008 04:58 - Тълкуване на словосъчетания между глагола “е*а” и една от първите думи, които научаваме - мама
Автор: radost4e Категория: Забавление   
Прочетен: 1356 Коментари: 0 Гласове:
0



 

Мамка ти е*а - би могло да значи “сега ме ядоса“, но най-често се употребява като „нервиш ме“.

 

Е*а ли майка му – учтивата форма на „знам ли“, употребява се за трето лице.

 

Е*ал съм ти майката - двузначен израз, в честия случай се употребява като „не ме занимавай с глупости“, а в учтивата форма е „не ме интересуват доводите ти“.

 

*ах ти мамата – изразява учудване, употребява се предимно в разговори, значението най-често е „ти ме удиви, бе“, би могло да се тълкува и като „страшен си“.

 

Е*а ли мама му – използва се като отговор на въпрос, на който запитаният не може да отговори по същество. С нисък коефициент на емоция, отговорът е по-скоро рутинен.

 

Е*а ли мааму – същото като значение, но издава безгрижие и леко настроение.

 

Дали няма да ти е*а майката - е вече с приповдигнато настроение, най-вече негативно. Употребява се най-често в случаите, в които територията на питекантропа е нарушена. Силно заканителна, тази компилация от думи обикновено е начало на словесен или юмручен двубой.

 

Да е*а майка ти, да е*а – раздразнение, граничещо с безсилие и невъзможност към момента да се изпълни заканата.

 

Е*ах ти майката – форма на „не ме интересуваш повече“ или „защо се опитваш да ме ядосаш“. В няколко бакшишки диалекта е с любовно значение, а в други означава удивление.

 

Ееееееееееееееееееее, да ти е*а майката – транслира се като „много неприятно ме изненадваш в момента“.

 

Е сега вече ми се е*а майката – интуитивно се превежда като „изпадам в много затруднено положение“.

 

Ти си си е*ал майката – обръщение, издаващо възхита.

 

Майката си е е*ало – определя положение, най-често - силно негативно.

 

И си е*а майката – всичко свърши.

 

Майката си е е*ало – определител на състояние. Негативно по подразбиране.

==========================
Текстът не е мой, получих го по скайп в 04:45:41. Ако има възмутени, sorry.



Тагове:   мама,   между,   научаваме,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: radost4e
Категория: Поезия
Прочетен: 909861
Постинги: 274
Коментари: 822
Гласове: 2281
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930